måndag 21 maj 2007

Hejsan!

ihelgen så har jag varit ifrån min Älskade älskling. Men de var skönt på ett sätt, tråkigt på ett annat. Ja ni förstår vad jag menar. Ihelgen medans Emil var borta har jag ungås med min älskade lillebroder han sov inne hos mig för han hade saknat mig :) Såå sööt.
sover för det mesta hemma hos Emil, men det börjar bli ändring. Sen så har jag varit på tjejkvällar + festat med vänner haft skojj bara lungt :)
Det var en fantastisk kväll, i lördags. För det var fest hemma hos min vän isandbankarna, det var hur mycket folk som helst. Alla var så trevliga, måste tacka alla. Sen i söndags så gjorde jag inte mycket. Just det ja, i torsdags så fick jag reda på att min vän johanna har dött :'(
jag grinade hela dagen är fruktansvärt ledsen fortfarande. Vi var 4 stycken som jämt var med varandra i valbo när jag bodde där ( är född där).
vi var fyra som aldrig skulle sära på varandra. Men så hände det här. Hon dog iemellan uppsala & stockholm. I en grov bilolycka, lastbil inblandad. usschha... Men jag ska försöka bearbeta det, som sagt jag har två jobba att sköta + skola. Så ja..
Imorgon har jag en gladnyhet, jag ska förlänga håret. Så nu kommer inte pappa eller camilla känna igen mig.. hehhe^^ bara ansiktet. Men nu ska jag äta :)
ha det bra, längtar till Italien!!!
ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Vilket fint kort på er och katten. :) Usch vad tråkigt med din kompis som avled... :(
Vad roligt att du är hemma igen (eller hemma hos Emil vid datorn) så att man kan kika på din sida vad som händer i ert liv.

Ses på torsdag! Jag längtar till Italien som tusan. Gör du? :)

Anonym sa...

Hej Lollo! Håller med Camilla att det var en fruktansvärd olycka. Som din kompis råkade ut för. Och att du är ledsen,Millan förstår hur du känner dig. Hon hade många brevvänner förr. En av brevkompisarna blev sjuk och avled. Jag, som Millans mamma, minns hur ledsen hon var. Ja jag säger då det. Ni längtar och längtar och längtar till Italien. Men tänk du. När ni är tillbaka. Har jag min semester kvar. Till Tyskland och Västkusten. Du vet ju hur fint det är på Västkusten. He he. Ha det bra. Kramis "mormor" Anita