onsdag 11 juli 2007

Hejsan!

idag så tänkte jag åka sola lite i solarium när det är så tråkigt väder! (halvklart)
Tråkigt att man ska blekna bort när man har nyss vart i Italien. Så då tänkte jag att
jag ska pigga på mig lite med solarium! :)
Sen så ska jag städa lite hemma hos älsklingen, plocka undan disken, diska, tvätta, hänga ut tvätten & så har jag för nån dag sedan städa hela huset ;p
fart på mig nu, emil säger om vi ska bo tillsammans måste vi lära oss att hjälpa till båda två. Då sa ja självklart. Sen så haer jag börjat hjälpt till lite mera nu! haha, var tvungen att visa bilden på mitt öga som min älskling råka knäppa kort på :)
Men nu ska jag ringa solariumet så ska jag fixa lite :)
Hoppas att allt är bara bra! =)
säg vad ni ska göra, alltid kul med nya inlägg ;)
ciao!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hej svejs!

Vad bra att ni hjälps åt lite mer där hemma hos Emil, det tycker jag är rättvist. :) (Speciellt då han jobbar och du är ledig). :)

Skönt att sola solarium, vart ligger det och vad heter det? Visst var det i Skutskär någonstans? Var det där det kostade bara 10:-?

Jag har suttit ute och solat lite i dag, men nu blev det mulet så jag gick in. Ska hälsa pappa då han kommer hem, han jobbar också denna vecka - så jag grejar med tvätt, mat, städ och - ja du vet. :)

Kramis! Ses snart!

louise ♥ sa...

Hejsan!
okej, ja precis! fast han är ledig nu faktist hehe..
så vi hjälps åt båda två! :)

hehe, det ligger imot skutskär efter fabriken vid biltema eller vad det heter den macken ligger det ett hus där man kan sola & så :)
det kostar där 40 kr men endå billigt tycker ja.

Okej, ja det är ju halvklart väder så ja, man vill ju sola solarium så inte Italien färgen försvinner ;p

kramis det gör vi!