söndag 30 september 2007

P.s måste berätta en sak; Hej! tack, ja det var en lyckad kväll. Jag fick köra bil & jag fick vad jag ville ha ;) allt är kanon. Men en sak vart jag jätte besviken av; min kusin & moster skulle komma över men det gjorde dom inte dom ringde inte fast dom skulle det. Dom åkte & kolla på hockey istället för att komma på en 16 års kalas. Man fyller ju inte 16 år varje dag precis, men dom har kollat på Henriks & johans hockey matcher i åratal! men dom kunde inte slita sig den här gången. faan allså jag blir galen, jag ska aldrig komma på doms! Fyfaaan, tur att man har en sån vacker & fin släckt annas :) Älskar alla er & tack för presenterna :)<3

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Grattis på 16-årsdagen och tack för en trevlig dag! Kul att du var så duktig att köra bil.
Kramar! Love you! ♥

Anonym sa...

Tack mamma c! ;)
ja, desamma du!
tack, ja det tycker jag med ;p
Kramar love you<3