tisdag 23 oktober 2007

Hej! Idag så blir de farligt på stan, jag, isabel & jennifer ska ta hål i örat där de är bara brosk på den lilla flörpen.. hehe^^ AjAJ, kommer att svida men de är helt okej. Ska man vara snygg så får man lida pin ;) Sen idag så kanske ISA kan visa mig hur man sätter i linserna svider som bara den nu. Men de kommer nog att gå bra sen tror ja. Isabel har bruna linser och jag har blåa. Alla i klassen är så facinerande över att jag hade blåa de syndes ;p Men nu ska jag kila, men vi höres! Älskar er ISABEL & JENNIFER :) <3

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

vilken mega fjolla "anonym" vågar inte änns skriva sitt namn :)

älskar dig med louise, alltid du hjärtat <3 syns på fredag! / isabel

Anonym sa...

Tjena, tjena! Man känner nog snart inte igen den tjej jag träffade för snart 5 år sedan med bruna vackra ögon och mörkt hår. Hoppas att du snart kommer på att dina ögon är otroligt vackra "naturella". Precis som din pappas... hi hi... :)
Kram på dig ♥!
Camilla

louise ♥ sa...

anonymt:HAHA, undrar vem som är en TÖNT? haha.. vilken fjolla eller hur isabel!
Isabel:
Du och jag föralltid!<3älskar dig hjärtat mitt<3 ja de gör vi gumman!

Hej mamma c!
haha, nej precis jag har förendras ;p
hehe ja jag har bara dom för att jag ska se annulunda ut och vill test nya saker. Men nu ska jag på lekstion :)

Kram på dig med mamma c ♥!
/ lollo