torsdag 18 oktober 2007

Hej! Idag så har jag ingenting att berätta mer en att jag väntar på ett samtal ifrån Chefen. Jag ska ringa runt till vänner som vill hänga med och kolla på modellfottningarna. Sen så ska jag nog kika film, är som sagt sjukskriven. Men ska gå i skolan imorgon. Har feber & mår inte alls bra. Men ska kila iväg endå. Men vi ses senare! ska kila nu! P.S Många vänner man har haft har varit underbara men sen så har dom försvunnit på grund av mig. Många vänner har jag kvar och jag älskar dom som dom vore mina barn. Utan dom skulle jag gå sönder! Isabell Eriksson, Malin Scherdin, Isabelle Dahlqvist, Anna Mukka Nilsson, Sara Skoglund osv.. Älskar er som bara den! ni är guld <3 CIAO

7 kommentarer:

jenniferalabi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Huvva, det är inte roligt! Men det är väl livets sanning, och sånt man får leva med! Det värsta är väl att i slut ändan tar man på sig skulden, fast ingenting alls är ens fel!

Ja självklart kan jag hjälpa dig då! :) Hoppas du får en bäst helg! Kram A

Anonym sa...

Hej gumman! Kikade in och önskar en trevlig helg!
Kram, kram!

louise ♥ sa...

Ah, precis. De är inte alls kul.
Men jag hoppas att du får en toppen helg :)
Och tänkt så här, jag ska inte få skit i livet av nån eller något jag ska kämpa och vara glad :) Jag kan säga en kurator eller en pyskolog gick jag till och de känndes toppen :)
hoppas att du får en toppen helg :)
Kram Louise!

Anonym sa...

Hej camilla!
Tack, desamma! ha en trevlig helg du med. Kram!

Anonym sa...

Det ska jag verklgien ha!:)
Precis, det är väl i princip dom där orden man måste tänka direkt man börjar falla!
Tack så hemskt mycket, det betyder verkligen!
Ha det bra:) Kram Amanda

Anonym sa...

ja!
Ja precis man ska vara stark!
Tack desamma för att du en en god vän :)
Går de bra att jag länkar dig. desamma kram louise