onsdag 10 oktober 2007

Hej! Idag så ska jag ta hål i naveln, med mamma. Sen så ska jag kanske åka till en kurator för det händer saker nu som jag måste ta i tur med om. Jag mår inge bra på psykist eller fysikt sätt. Sen så på fredag så ska jag övningssköra med pappa, JIPPI!! Läääängtar... Sen så så idag ska jag åka och handla med Malin en present till Isabel. För hon kan inte dom andra dagarna. Men jag mår inge bra idag. Jag har varit dålig hela veckan. Kan bero på att vintergräksjukan är här. Men jag är inte säker. Men nu ska jag kila, ha de så bra... Ciao!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen!
FÖRLÅT att det tagit sån tid med din blogg. FÖrst slarvade jag bort din mail sen din blogg! Nu ska jag sätta mig och ordna till sidan!
Kram!

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Tack gud vad bra :)
Nej, men det är lungt det :)
Kul att du tog ta i det :)
ska ändra färgerna i den med :)
guld färger :)
Kanske om du kan hitta en fin bild guld och en svart bild där Louise k, mode & Dagbok står.
skulle vara toppen.
Kram!

Anonym sa...

Usch vad trist med att du mår som du gör och jag förstår varför nu då jag pratat med dig. :(
Kul att hålet i naveln blev fint i alla fall, som du gjorde i dag.
Kram!

Anonym sa...

Tack, ja det är migrännen det är skit jobbigt :(
kram!

Anonym sa...

Hej lena! hoppas att du ser detta jag vill hälldere ha en hel svart bakrund och en mapp som är samma som camillas fast guld & svart? med en häftig guld och svart bild? ursäktar om jag kör med dig men kan du fixa det tro? :)
Kram