fredag 18 januari 2008

Jobbet nu :)

hejsan! SvIdag så jobbar jag på mingel och bar tills klockan 16.00 & papppa kanske hämtar upp mig vid mcdonalds om jag har tur klockan 4 :) han slutar då han med. Senare ikväll så ska jag vara med camilla,pappa & felix. En mys kväll sen så ska jag till emil och sova där. de ska bli mysigt :) Emil ska iväg på biljard och dricka lite öl med vänner de får han gärna göra de är roligt för hans del :) Sen så på lördag då så ska jag oh emil göra nått men vet ej vad rikigt en ;) Åh idag är man ensam praktikant på alla fredagar sen på torsdagar jobbar jag med emma :) en go tjej. Ska kanske kila in på h.m idag ska köpa nått kanske en tröja till som jag köpte igår med. Behöver tröjor ;) nu så ska jag fortsätta att jobba. Dagens fråga: Vad tycker ni om att jobba med mycket arbete? *jobbigt *då har man nått att göra *skullle aldrig klara desvar på mig är: JOBBIGT! ;p Ciao

1 kommentar:

Camillas dagar sa...

Jag tycker att det är bra på sätt och vis då man har mycket att göra på jobbet, för tiden går fort. Däremot är det ju hemskt om du inte ens hinner ta matrast.
Hoppas du och Emil får en mysig lördagkväll.
Kram!
PS! Kolla in min "Dagens fråga" i dag lördag... =) Alla tycker olika... :)