fredag 12 oktober 2007

Hej :) Det vart Hockey igår, Djurgården vann med 2-1 mot Brynäs. Det var sååå trist, Brynäsarna spelade inte på plan dom hasade och gjorde ingenting. Tyckte att dom inte gjorde sitt bästa fast dom hade sånna chanser. Iallefall, så har jag gjort hål i naveln. Det bleev skiiit snyyyyggt! är jätte nöjd, tog en rosa färg :) Men nu ska jag vila har sånn migränn. Ciao! P.S tyckte det var trist att vi bara fick 3 biljetter önskar av hjärtat att Camilla fick vara med. Det var slaggsmål på plan + att dom gjorde en massa volter. Haha, det var roligt att se live men endå äckligt :) älskar ni hockey? det gör iallefall ja!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gummis!
Ja, det var tråkigt med hockeyn i går, men jag hade det skönt hemma så det gick inte någon nöd på mig. :)
Vad tråkigt att du har huvudvärk varje dag, men du kanske får ta det lite lugnare med alla aktiviteter i veckan och försöka gå i skolan lite också, att du verkligen är hemma när du är hemma från skolan och vilar och inte är ute på allt möjligt. Skolan är ju jätteviktig.
Kram, kram!

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

PS! Glömde säga att din blogg blivit supersnygg! :)
DS!

Anonym sa...

Hej mamma c!
Okej, ja det var ju bra att veta :)
Ja, men när jag har migränn så spyr jag och grejar jag kan inte ens ha öppna ögon eller sänga dom jag vill ha ett helt svart rum. Men jag ska ju gå nästa veckan också.
Så det är ju lungt!
låter ju som att jag aldrig är där :o
så är det faktist inte.
Tack! jag är nöjd med den med.