fredag 12 oktober 2007

Älskling!

Hej! Idag så ska Emil till sandviken (sova där) :o Så jag kommer att vara ensam, fast han lovade vara här. Han ska först på Match sen så ska han sova hos Isak, sen så ska han ut på krogen & festa. Men jag ska iallefall träffa min Isabel :) Älskar dig darling, du & ja föralltid<3 Min bästa vän! vad tycker ni om min blogg? jag & Lena som jag får tacka hjärtligt har gjort den. skriv gärna vad ni tycker :) ciao! P.S Min lillebroder har innybandy match klockan 13.30 i andersberg. De är kanon kul att kolla på kan jag lova! hoppas att ni vinner! Älskar dig lillebror! :) ska fixa mer innybandy till bloggen men då måste jag ha kameran med mig så du kan vara med på min blogg :) men klubban och allt :) Älskar dig din store syster föralltid<3

8 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Louise!!
Tänkte att jag måste kika in hos dig för att se Lenas "nya" jobb med din sida *skrattar*. Den är verkligen jättesnygg :) guld och svart blev så fint ihop.
Sen har jag nu förstått att du Camillas (min goa blogg kompis) tjej, vad kul.
Ha en skön lördag.
Kram från Nilla!!

louise ♥ sa...

Hejsan nilla :)
Ja, jag trivs jätte bra med bloggen.
Jag tyckte att Lena gjorde ett toppen jobb :)
Ja, hon är min lossas mamma.
Desamma du! kram :)

Anonym sa...

Men du, vad fint du har fått det här! Vad duktig du har varit Louise! SNYGGT, tjejen!
SKöt om dig!
Kram!

Anonym sa...

Tack, så mycket, ja jag trivs jätte bra med min blogg ;) men du har ju jätte snygg blogg du med! Lika nilla :)ni har ju jätte fina bloggar. :)
desamma kram! / louise

Anonym sa...

cool blogg men har lite mer innebandy på bloggen! hoppas det går bra med modell grejset Från felix/brorsan

louise ♥ sa...

Tack gubben :)
Ja, jag ska ta med mig kameran till innybandyn ska ta kort ska lägga in :)
Ja, det går toppen det. Chefen hörde av sig för ett tag sedan och han sa att det blir modellfotton nu snart igen :) jippi!!
Kram älskar dig broder ;p

Anonym sa...

Du har jättefint här på din blogg, gillar guldet och glittret!
Ha en trevlig helg. Kram Chrissie

Anonym sa...

Tack crissie :) ja jag trivs jätte mycket med bloggen.
Tack desamma! Kram louise